fredag 27 mars 2009

Tradition

Ikväll är det dags igen! Den traditionella fredags-ölen. Fy fan så skönt med fredag och fy helvete vad skönt det ska bli med helg. Jag har inget emot lite ledighet nu efter en veckas hårt arbete. Nu ska jag fixa lite mat och sen ska jag ta en dusch och göra mig redo för utgång. Vet dock ännu inte vart det blir, men det löser sig alltid när det börjar att dra ihop sig. Ska iväg och hämta Rob när han slutar jobbet och sen ska jag väl plocka upp Fille. Ska bli gott med ett par öl. Var länge sen jag, Rob och Fille sågs nu. Alla har fullt upp och det finns inte lika mycket tid längre som när vi var yngre. Jag antar att det är så för alla. Att bara få luta sig tillbaka och koppla av lite är värt otroligt mycket... äntligen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar