fredag 6 mars 2009

Skönt med Fredag

Oh yeah, nu är det äntligen fredag och man har slutat för dagen. Fast ikväll ska jag nog ändå bara ta det chill och slappa. Tänkte jag skulle sätta mig och skriva färdigt de sista raderna på en av mina låtar som jag håller på med. Sen ska jag nog bara slänga mig i soffan och se på film hela kvällen. Fick låna "Främmande Fågel", "Saw 4", "Red Sands" och "X-Men 3". Jag har inte sett någon av dom... man får liksom aldrig tid till att bara sätta sig framför tvn med en påse chips, en 2 liters coca-cola och bara vara lat. Those days seems to be gone?

Men imorgon ska jag i alla fall sitta i studion och bara spela in nya låtar. Har en ny låt på G ihop med MatZiiO som troligtvis kommer att bli färdig imorrn och även två stycken låtar som jag ska kicka solo. Just jaa! Imorrn ska jag även kasta upp två stycken "Mash up" videos här på min blogg. Dom får absolut inte missas! Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen ska jag nog ta en sväng till affären och köpa lite snacks inför ikväll.


Glöm för guds skull inte bort att besök min hemsida http://www.aidon.tk/ för att lyssna och ladda ner de senaste låtarna. Och glöm inte bort att imorrn så kastar jag upp två stycken "Mash up" videos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar