måndag 9 mars 2009

En vanlig måndag


Och så var det måndag igen. Hmm, jag fattar inte varför man alltid tycker att helgen går så jävla fort? Har i alla fall fått ganska så mycket gjort ändå. Jag lyckades spelade in en ny låt i lördags "Aidon - Hopp utan framtidstro". Satt även och skrev klart en hel del texter till andra låtar som jag också håller på med. I veckan så tänkte jag försöka att hinna med att spela in lite på dom. Hoppas bara att det blir en relativt lugn vecka på jobbet så man har lite energi kvar när man kommer hem. Hehe, vissa dagar så känns allt bara så jävla tungt och då är jag helt orkeslös när jag slutat. Och det hjälper ju inte att vädret är grått och allmänt trist. Hoppas verkligen att våren och sommaren kommer snart. Då brukar man ju vanligtvis bli något piggare.
Glöm inte bort att lyssna och ladda ner den nya låt ifrån hemsidan. Surfa in på http://www.aidon.tk/ och skriva gärna ett par rader i gästboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar