onsdag 12 oktober 2011

24 timmar

Tanken var ju att jag skulle blogga lite mer frekvent än tidigare, men tiden räcker liksom inte till. Mina 24 timmar består i att åka till mitt jobb (9tim), sen när jag kommer så ska alla vardagliga sysslor hinnas med (t.ex laga mat, städa, diska, tvätta osv). Sen om man har tur så har man förhoppningsvis lite ork kvar till att skriva nya texter, eller spela in något nytt, men då är ju klockan redan mycket och man behöver ju minst 6 tim till att sova så att man orkar jobba nästa dag. Damn, det tar tid och det tar på krafterna, förstår inte hur alla gör? Det är svårt att få tiden att räcka till helt enkelt. Men just nu är jag inne i en sån period där musiken flyter på, jag vet, det syns inte på hemsidan ännu, men jag lovar att det kommer riktigt tungt material snart och då kommer det bli en fet uppdatering. Beware!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar