onsdag 25 mars 2009

Snart är det dags

Igår var vi och spelade in reklamen för det kommande "Hiphop Invasion"East FM studio's i Norrköping. Var ganska så sliten efter jobbet, men jag hoppas att det blir schysst ändå. Skulle få den färdiga "spoten" på min e-mail nångång nästa vecka när den mixats och redigerats. Mer information om "Hiphop Invasion" kommer att finnas här så fort allt är klart med vilka artister som kommer att uppträda osv. Det kommer även att finnas information på min hemsida http://www.Aidon.tk där det kommer att stå hel del om det. Nu ska jag sätta mig och skriva klart texten till en ny låt där jag kommer att gästa Joskus och MatZiiO. Fler låtar är på G, men jag måste bara få tid till att spela in dom också. Den som väntar på nåt gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar