lördag 28 mars 2009

Ställ om klockan inatt

Shit vad trött jag är idag då. Vaknade nyss. Var ute med Fille och Rob igår och tog ett par öl. Vi började lite lungt hemma hos mig och lyssnade igenom gamla låtar som jag och Rob spelade in när han var aktiv med musiken. Sen satt vi och kollade igenom lite olika klipp på youtube. Tänkte jag skulle tipsa om några bra senare i min blogg. Sen tog vi en taxi till Cromwell och hängde där ett tag. Efter det så drog vi vidare till Hugo, men det var inte speciellt mycket folk där heller. Rob tog bussen hem till Kimstad, Fille drog iväg och käkade och själv så drog jag tillbaka till Cromwell och tog mig en gin & tonic. Vart en relativt lungt kväll ändå. Påminnelse! Inatt är det dags att ställa fram klockan en timme också. Vintertiden är slut och det är dags för sommartid. Ett steg närmare sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar