söndag 15 mars 2009

Böcker

Idag har jag bara slappat hela dagen. Legat i soffan och bara tittat på tv. Ska nog förflytta mig till sängen snart och läsa klart de sista sidorna ur "I cirkelns mitt". Måste säga att jag tycker att Dan Brown är en fruktansvärt bra författare! Har läst "Da vinci koden" och "Änglar och demoner" av honom också och jag tycker att alla böckerna är mycket välskrivna. Det är svårt att hitta bra böcker som inte är så tunga. Personligen gillar jag spänningsromaner bäst, men även böcker som är självbiografiska och sanningsromaner.

Egentligen borde jag nog läsa betydligt mer än vad jag gör, men det gäller att man har ro i kroppen då och att man har lite tid och energi. Oftast brukar jag gå och lägga mig rätt så sent och då är jag alldeles för trött för att läsa. Tänkte jag skulle beställa lite nya böcker snart så jag har lite att välja bland i bokhyllan. Såg att det var bokrea lite överallt på online-butikerna. De böcker som jag skulle vilja läsa just nu är:

Gåtornas palats av Dan Brown
Svensk maffia av Lasse Wierup & Matti Larsson
Snabba cash av Jens Lapidus
Aldrig fucka upp av Jens Lapidus
El Choco av Markus Lutteman

Är det någon som har tips på andra bra böcker så skriva gärna en kommentar. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag bara lägga mig och läsa tills jag somnar. Min hemsida (http://www.aidon.tk/) är fortfarande nere, men den kommer troligtvis att vara uppe imorgon igen. Har haft lite tekniska problem med servern, men det är snart fixat. Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar