tisdag 31 mars 2009

Just another tuesday

Just nu så sitter jag och mixar ner låten som jag skrev och spelade in i lördagskväll. Tänkte att jag skulle ladda upp den på hemsidan (http://www.aidon.tk/) någon gång under morgondagen. Så håll utkik! Ikväll kommer det nog bli ett litet möte igen på Svea Skeppet då vi ska styra upp affischen och lite sånt. Måste prata ihop oss lite angående design och såna där saker. Annars så verkar det bli en ganska så lugn tisdagskväll. Skönt att det redan är onsdag imorgon! Veckorna brukar ju gå ganska så sakta, men nu rullar det på rätt bra. Härligt att fredagen närmar sig med stormsteg. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag bege mig iväg en sväng. Droppar gärna några rader i gästboken på min hemsida om tid och lust finnes! Chill out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar