torsdag 5 mars 2009

Planering inför helgen


Imorgon är det äntligen fredag igen! Shit så jävla underbart skönt med helg! Den här helgen ska jag se till att få mycket saker gjort. Jag har skrivit klart en hel del texter nu under veckan så nu är det bara ta sig tiden att spela in allt. Jag vet inte vad det är, men på nåt sätt så lyckas det alltid dyka upp nåt som jag måste ta i tu med. Men den här gången tänker jag inte ge efter för nån fest, eller liknande. Här ska det arbetas med musiken och de nya låtarna. Jag får fan lite ångest över att jag inte spelar in lika ofta som jag gjorde förr. Men men, det ska det bli ändring på under helgen som kommer. Imorgon tänkte jag kanske slänga upp två stycken "Mash up" video-mixar som jag fixat ihop. Ska bara se om jag hinner redigera ihop dom och göra färdigt. Håll utkik här i bloggen och på min hemsida! http://www.aidon.tk/ Nu ska jag ta en cigg. Sen ska jag bara lägga mig i sängen och läsa. Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar