lördag 21 mars 2009

Americas best dance crew

Satt och kollade på "Americas best dance crew" här om dagen. Vet inte riktigt vilken säsong det var, men fy helvete vilka grymma dansare den finns alltså. Koreografi, taiming, blandningen av alla olika dansstilar, kläderna och musik-mixen är ju helt sinnessjukt! Så coolt det skulle vara om man kunde dansa dom. Eller ja, om man överhuvudtaget kunde dansa? Breakdance tycker jag är riktigt coolt. Är så imponerad av dom som bemästrar den typen av dans. När jag var yngre så jag började jag en sån där breakdance nybörjarkurs, men jag gick bara dit typ fyra gånger. Vet inte varför jag slutade egentligen, men jag ångrar att jag inte lärde mig det då. Hade vart lite häftigt breaka loss på nattklubben som en riktigt show-off. Yeeah! Respekt till alla som är duktiga på att dansa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar