lördag 21 mars 2009

After work

...igår vart det den traditionella avslutningen på arbetsveckan som varit. Jag och Olsson gick och satt oss på Cuebar och drack ett par kalla öl och snackade lite. Vi satt väl där ett par timmar och sen drog Olsson hem och chilla med sin brud. Meningen var att det skulle bli en lugn kväll för mig, men sen så vart det en del grogg också och då vill man ju inte gå hem och lägga sig direkt. Som tur var så träffade jag Jorre-Josh så vi satt och snackade lite. Han skulle visst dra vidare och jag var ju inte speciellt uppklädd för utgång så jag stannade kvar och chilla. Sen drog jag till Cromwell och hängde där tills det stängde. Just ja, jag träffade en snubbe som jag jobbade med för typ 5 år sedan så vi satt och snackade om gamla arbetskamrater och sånt. Det var riktigt trevligt.

Synd bara att jag vara så trött, sliten och onykter att jag inte kan komma ihåg ett ända skit vad vi pratade om. Haha! Men det var trevligt ändå. Idag är det kalas igen så det är bara hoppa in i duschen och göra sig fräsch inför kvällen. Ska bara städa lite i lägenheten och ta en kaffe så man vaknar till liv innan.

Tänkte jag skulle slänga upp en ny låt på hemsidan sen lite senare under dagen så håll utkik på http://www.aidon.tk/ för att vara först med att lyssna på den senaste låten. Har bara lite mixning kvar att göra innan jag kan släppa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar