fredag 1 maj 2009

En lugn och skön valborg

Det vart en riktigt chill valborg för min del. Jag och min flickvän plus hennes kompis Danni och hennes pojkvän Martin åkte ut till Danni's föräldrars sommarställe där vi grillade och bara slappade. Det var faktiskt jävligt skönt att inte bara supa som ett as och hänga på krogen. Vi satt och pratade, lyssnade på musik och bara hade det skönt. När det vart för kallt för att sitta ute så gick vi inne och drog igång braskaminen och slängde oss i soffan. Det var chillness på hög nivå. Vi gick och la oss ganska så tidigt och imorse när vi vakna så käkade vi frukost ute i vårsolen. Nu är jag hemma igen och tänkte ta mig en dusch. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på? Har inga planer ännu, men nåt som jag bara måste göra idag är att mixa klart två av mina nya låtar. Jag kanske till och med hinner slänga upp dom på hemsidan (http://www.Aidon.tk) ikväll om allt blir som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar