söndag 31 maj 2009

Bilder ifrån Hiphop Invasion

Hiphop Invasion vart riktigt lyckat och det vart många bilder. Jag tänkte att jag skulle lägga upp några av dom här i bloggen och resten tänkte jag slänga upp på hemsidan och sen på "Hiphop Invasion-gruppen"facebook. Har suttit i över en timme nu och redigerat bilderna och tagit bort såna som inte vart bra. Shit, det tar längre tid än vad man tror att sitta och hålla på med det här. Igår var jag grymt sliten, kan jag säga. Mådde som ett jävla skåp, men vad ska man göra? Är det fest så är det! Yeeah!

Inte nog med att jag festade hårt i fredags så var det dags igen på lördagen. My best friend Rob fyllde 25 år så det var kalas hemma hos honom också. J-B hade fixat skjuts ut till Kimstad och rätt så snart så var man igång igen och drack bärs. Rob hade fixat bål också och den var riktigt giftig. Jag vet inte hur länge vi satt hos honom och krökade, men efter ett tag så fixa vi skjuts in till stan igen. Hamnade på Cuebar där Rob fick sjunga lite karaoke. Haha, det var helt galet! Mer bilder ifrån gårdagen kommer upp senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar