måndag 4 maj 2009

100 blogg-inlägg!

Detta är då mitt 100:e blogg-inlägg! Jag tänkte fira det med att ta en folköl ur kylen och tipsa om lite schysst musik. Några av låtarna är relativt nya, men jag tror ändå att dom flesta redan har hört dom. Jag hinner ju inte sitta och lyssna på musik så ofta så dom låtarna som jag rekommenderar här i min blogg är oftast såna som går i radion. Den ända gången som jag egentligen får tid över till att lyssna på musik är när jag kör bil. Då brukar jag fixa lite nya skivor och lyssna igenom dom tills jag nästan kan dom utantill. (...jag är alldeles för lat för att fixa nya skivor så kompisarna brukar kunna fixa sånt åt mig.)

Dock finns det ju låtar som är odödliga och dom brukar jag också tipsa om här i min blogg. Här kommer i alla fall min topp 10 på relativt nya låtar;

1. Flo-Rida - Right Round
2. Black eyed peas - Boom boom pow
3. Eminem - We made you
4. Beyoncé - Halo
5. Akon feat. Colby O Donis & Kardinal Offishall - Beautiful
6. T.I feat. Justin Timberlake - Dead and gone
7. Flo-Rida feat. Wynter - Sugar
8. Promoe - Svennebanan
9. Asher Roth - I love college
10. Ne-yo - Mad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar