söndag 31 maj 2009

Bilder ifrån Rob

Jag vart rätt så sliten efter Hiphop Invasion så när vi väl var hemma hos Rob så tog det emot att börja dricka öl igen. Men när någon fyller år så är det bara att sätta igång igen. Tänkte att jag skulle kasta upp lite bilder ifrån när vi var hemma hos Rob igår. Hahah, Rob fick en flaska Tequila Blanco i present av en snubbe som var där.

Rob's ansiktsuttryck efter att han hade svept en shot är priceless! Själv var jag rätt så laidback och pallade inte kröka speciellt hårt. Vet inte vad som hände senare på kvällen, men jag fick sån satans huvudvärk att jag inte kunde hänga med ut. Jag drog hem istället och proppade i mig ett par panodil och somnade framför tvn. Hur som helst så var det rätt så nice igår ändå. Vädret var toppen och festen vart lyckad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar