måndag 4 maj 2009

Åh härliga måndag

...jag är inte så värst förtjust i måndagar. Jag vet att fler håller med mig om att det kan kännas riktigt svårt att komma igång igen efter helgen. Speciellt när man har firat valborg, eller dylikt. Jag tycker ändå att det vart en lyckad helg. Valborg vart trevligt som fan och resten av helgen så var jag nyttig och gjorde såna saker som man bara skjuter upp hela tiden. Så som städa och fixa iordning på saker i lägenheten. Var ute och festade loss lite på lördagen också. Söndagen spenderade jag i soffan framför tvn. Bara låg och latade mig hela dagen.

Ni som väntar på nya låtar behöver inte vänta länge till. Troligtvis så kommer jag kasta upp två stycken redan ikväll. Har bara lite mixning kvar att göra på dom innan dom är klara för nerladdning på hemsidan (http://www.Aidon.tk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar