måndag 27 april 2009

Wow, vilket väder!

Vädret är helt underbart idag och det är 24 plusgrader i solen! Det är som gjort för att gå ut och ta ett par öl på nån uteservering och bara njuta. Idag ska jag på möte igen hos Svea Skeppet och ha en utvärdering om hur pass bra Hiphop Invasion gick och vad vi ska tänka på till nästa gång så att vi hela tiden kan göra det bättre. Perfektion är min melodi. Då tänkte jag även passa på att kanske ta en öl när jag ändå är ute och glider runt. En annan sak som är rätt skönt är att det är röd dag på fredag. Det innebär att man inte jobbar full vecka. Skönt med lite ledighet! Då ska jag verkligen ta vara på dygnets 24 timmar och jobba med musiken. Har egentligen ingen lust att gå ut och festa på valborg så jag ska nog bara ta det lungt. Det har blivit alldeles för mycket rock-n-roll high-life de senaste veckorna så jag behöver vila upp mig lite. Ska ta en dusch, fräscha till mig och njuta av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar