lördag 4 april 2009

Tips på party låtar

Just nu sitter jag vid datorn och bloggar om allt och inget... Vad ska man göra när man är ligger hemma med feber och förkylning och är helt orkeslös? Jo, man kan lyssna på musik, tugga panodil, dricka vatten och försöka att bli frisk så fort som möjligt. Just därför så tänkte jag tips om lite schyssta party låtar! Mina favoriter just nu;

1. Angel Y Khriz - Seras Mia
2. Bonafide feat. Billa Sahota - Ishq Hogaya
3. Daddy Yankee - Hechale Pique
4. Demarco - Me Nuh Need
5. Fusion Mobb - When It Rains It Pours (Prendete)
6. Jadyn Maria ft. Flo-Rida - Villian
7. Kat Deluna ft. Lil Wayne - Put It On
8. Kes The Band - My Girl
9. Kevin Lyttle - Something About You
10. Nappy Roots ft. Beenie Man & Rock City - Good Day
11. O'Neal McKnight ft. Busta Rhymes & Ron Browz - Champagne Red Lights (Part. 2)
12. Tego Calderon ft. Pitbull - You Slip, She Grip
13. Usher - Love In This Club
14. Collie Buddz - She Gimme Love
15. Selena Serrano - The One

Kanske är detta den perfekta förfest-skivan till kvällen? Har du inte hört någon av de låtarna som jag rekommenderat så tycker jag verkligen att du ska försöka få tag på dom. Min favorit i listan är spår nummer 10. Nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen ett tag. Jag måste få lite sol på mig även om jag är sjuk. Det gäller att passa på nu medans det är fint väder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar