söndag 26 april 2009

Kick back and relax

Igår vart det en sån där lugn och skön dag. Har festat rätt så många helger i rad nu så jag tyckte att det var dags att ta det lite chill. Gjorde väl inget speciellt alls förutom att vi grillade lite och njöt av vårsolen. Idag ska jag nog försöka spela in en ny låt och kasta upp på hemsidan. Har en hel hög med färdiga texter så det är väl bara köra igång och trycka på rec. Ska försöka få många låtar gjorda i veckan som kommer. Har ju inga möten planerat så då gäller det att ta vara på tiden och vara produktiv. Just ja, jag tror även att jag ska spela in en musikvideo till en av mina kommande låtar. Har aldrig spelat in musikvideo så det lär ju bli en ny erfarenhet. Den första blir nog inte allt för avancerad, men den kommer nog bli rätt så kul att spela in i alla fall. Har lite idéer på hur jag vill att den ska vara. Jahopp... nu ska jag äta frukost och sen blir det att sätta sig i studion och jobba med musiken. Rappin', writin', recordin'..

1 kommentar:

  1. På måndag kl 19 har vi möte på svea sateeeeeeeee möte har du under veckan! // MatZiiO

    SvaraRadera