söndag 19 april 2009

En sväng runt stan

Igår var jag och J-B ute och drack ett par öl och några grogg. Vi började lite lätt hemma hos J-B och sen tog vi en taxi och drog vidare till Babel's Tower. Det var dock inte så jätte mycket folk ute igår, men det var rätt trevligt ändå. Vart inte så fruktansvärt hårt, men det känns att man drack igår i alla fall. Vi var även en liten sväng förbi på NKPG Hiphop och kollade lite hur det var där. Träffade bland annat Next3, Rebel, Blezz, Jonte Ninja, Flinta och Heshows. Yes, det var rätt schysst, men det ända som man saknade var en bar som serverade alkohol. Vart lite torrt när vi hade hållt igång och druckit bärs innan så vi stack vidare till Sidebar och chillade där en stund. Sen tog vi en taxi vidare upp till Cuebar och hälsade på MatZiiO och Joskus. Vi flängde runt hela stan kändes det som... Efter det så var jag ganska så sliten så då bestämde jag mig för att packa ihop och dra hem och lägga mig. Ungefär så såg lördags kvällen ut för min del... nu ska jag ta en kopp kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar