fredag 3 april 2009

Fredag igen!

Oh yes! Jag är något sliten sen gårdagens bravader nere på XL Bygg, men jag börjar i alla fall att känna mig lite piggare. Som vanligt är det skönt att det äntligen är fredag och helg igen! Jag kommer nog se till att ta ett par kalla öl ikväll ändå, även om jag inte tror att jag kommer att gå ut nåt. Ska iväg och fira Hampalainen som fyller år. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer? Har i alla fall inga planer på några större äventyr. Den här helgen kommer nog bli en lugn helg. Kanske får jag lite tid över till att spela in någon ny låt? Såg att det strulade lite med servern förut så jag ska kolla upp det så att hemsidan (http://www.Aidon.tk) fungerar som den ska. Nu ska jag ta en bärs och njuta av vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar