lördag 18 april 2009

Factory Outlet

Japp, it's true... Idag har jag varit i Vingåker på Factory Outlet och letat efter lite schyssta kläder. Det som jag behöver mest just nu är t-shirts och lite fräscha skjortor som man kan ha nu när det börjar bli lite varmare ute. Min garderob är näst intill obefintlig. Jag har så jävla dåligt med kläder så det är inte sant. Jag tar mig aldrig tid till att gå i affärer och shoppa loss fast jag egentiligen borde göra det lite oftare. Det bli så satans dyrt när man ska köpa allt nytt på en gång. Lyckades i alla fall hitta tre stycken t-shirts och en riktigt nice tiger-skjorta. Så nu är jag ganska så pank, men jag har i alla fall fina kläder.

Det var ett tag sen jag var på VFO och jag kan nog inte hålla med om att det ska vara så jätte billigt. Visst kan man kanske hitta billiga kläder där och göra vissa fynd, men då gäller det att man är där direkt och spanar bland rea-kläderna för annars missar man alla storlekarna. Kvar finns endast XXL, eller nåt sånt där skit jobbigt. Hm, hur som helst finns det många olika märkeskläder att välja bland och man lyckas alltid hitta nån t-shirt, eller något annat klädesplagg när man är där. Nu ska jag ta och rensa ur ett par skelett ur min garderob...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar