fredag 13 november 2009

Where's the party at?!

Fredag! Fy helvete så skönt! Kom hem från jobbet förut och slängde mig i sängen direkt. Sov cirka 1,5 timme. Vaknade nyss och tog mig en kopp kaffe så jag kan vakna till liv lite. Sen blir det en lång och varm dusch. Taggar för utgång med J-B och O.B. Inga planer på vart det bär av, men det spelar ingen roll. Brukar alltid bli en rolig kväll när J-B hookar upp. Förövrigt så tänkte jag släppa lite nya låtar på hemsidan (http://www.Aidon.tk) innan jag drar ut. Har lyckats få klart en del tillsammans med MatZiiO nu så de låtarna som kommer upp ikväll är "Aidon feat. MatZiiO - Black riddim" och "Aidon feat. MatZiiO - Vad är frihet". Men först kaffe, cigg och en dusch. Hoppas att alla där ute får en sjukt trevlig fredag! Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar