onsdag 4 november 2009

Under construction

Så där! Nu har jag införskaffat ett nytt (usb) ljudkort så nu gäller det bara att koppla in det. Packade upp kartongen förut och började installera alla drivrutiner och diverse uppdateringar. När allt detta är klart så inser jag att jag fortfarande inte har nåt ljud i högtalarna? Hinner inte kolla på det just nu, men imorgon så hoppas jag att jag hinner lösa det. Skulle vara nice om jag fick igång allt till helgen åtminstone så man kan börja spela in låtar igen. Även en ny mikrofon är införskaffad. Funderar lite på ett nytt mixerbord också, men efter det här kalaset så börjar pengarna ta slut. Får nog ta resten till nästa månad. Nu ska jag laga mat och sen ska jag slänga mig i sängen. Har varit en lång dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar