söndag 22 november 2009

Söndags brief

Gårdagen var väl rätt okej ändå, måste jag säga. Var hemma hos syrran och firade henne eftersom hon hade fyllt år i veckan som varit. Dock var jag pretty damn sliten efter fredagen så jag orkade inte röj speciellt mycket. Dom skulle vidare till Palace, men jag drog till Cromwell en sväng istället. Ville bara ta det lungt och softa. Satt där och drog i mig ett par grogg, sen vidare till Svea Skeppet där jag hängde i baren typ hela kvällen. Helt slut och så hade jag huvudvärk, tog en taxi hem och gick och la mig. Vad är det för skit väder idag? Regn, regn och åter regn. Är jag förvånad? Nae'rå, söndagar bara skriker ångest och dåligt väder. Fuck it, jag går och lägger mig ett par timmar till. Finns ingen anledning till att vara vaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar