lördag 14 november 2009

Vi hängde runt i staden

...och så vart det lördag. Fan vilken kväll det vart igår då. Jag och J-B chillade hos mig först och drack ett par öl. Sen drog vi vidare till Cromwell där vi mötte upp med O.B. Tog ett bort, satt och snacka, drack ett par grogg och sen bar det av till Svea Skeppet för en snabb visit. Var inte så mycket folk där och O.B. orkade inte dra dit så han fortsatte till Hugo istället. Jag och J-B kom dit sen lite senare också, men det är fan inget roligt där på fredagar. Minns inte riktigt hur länge vi var där, men jag tror att jag var hemma runt klockan 02.00. Lagom full och precis slut efter en veckas hårt arbete. Nu blir det nog att sätta sig och skriva lite på texterna och chilla. Har lite mixning som jag ska göra sen också. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar