söndag 19 juli 2009

Poker-kväll med gänget

Igår hade vi lite poker-kväll här hemma hos mig. Rob, Fille och F-Kay kom över och lirade lite Texas Hold Em'. Det händer allt för sällan av vi ses nu för tiden. Alla är ju upptagna med sina saker och det är svårt att hitta en helg då alla kan ses. Hur som helst så var det trevligt som fan. Vart utgång igår också. Hookade upp med J-B. Hamnade på Babel's Tower där vi tog ett par grogg. Sedan gick vi vidare till Manésa och kollade in vad det var för ställe. Tyckte inte riktigt att det var min stil, men det var helt okey. Sen drog vi vidare till Svea Skeppet och hängde där. Sammanfattningsvis: En riktigt trevlig kväll med gänget! Hmm, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag se på London Ink på tv6.
(Intressant notis; Detta är mitt 300:e blogg inlägg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar