torsdag 2 juli 2009

Bilder ifrån Hiphop Invasion vol.3

Äntligen så har jag fått lite tid över till att sortera och ladda upp bilderna ifrån det senaste Hiphop Invasion. Det vart en hel del bilder så jag tänkte kasta upp dom på min hemsida (http://www.aidon.tk/) sen vart efter, men idag hinner jag inte. Jag laddade upp alla bilderna på facebook i alla fall (Grupp: Hiphop Invasion) för dom som har det. Är du inte redan medlem i gruppen så passa på att bli det! Där uppdaterar jag alltid bilder, nyheter och vilka artister som kommer att spela på nästa gång.
Ett stort tack till alla Ni som kom och förgyllde kvällen med Eran närvaro! Tack till artisterna som kom dit och gjorde en suverän spelning! Hoppas det kommer lika mycket folk till nästa Hiphop Invasion! Låt detta växa och bli något stort! Hiphop 4 Life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar