torsdag 9 juli 2009

Om gårdagens bravader

Igår vart det lite festande på kvällen. Vart dock inte så sent, men när man har jobbat och sen börjar kröka så känns det i kroppen dagenefter att man är lite sliten. Satt en stund först uppe på Picco här i Haga och sen drog vidare till Svea Skeppet och drack ett par grogg där. Jag snackade lite med Gabriel om Hiphop Invasion och vilka artister som vi ska fixa till nästa gång. Det är svårt att få tag på folk nu under sommaren och de flesta är på semester. Hur som helst så vet jag att det löser sig. Är det någon som är intresserad av att spela på Hiphop Invasion så skriv ett mail till mig. Kontakt info finns på min hemsida (http://www.aidon.tk). Nah, nu ska jag ta en kopp kaffe och sen blir det en dusch. Segt att det regnar ute. Hade varit nice och sätta sig på nån uteservering annars och bara chilla ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar