torsdag 10 december 2009

Keepin' my mind sharp

Working hard all day! Tillbaka på jobbet efter en maginfluensa som inte var att leka med. Känns som om jag gått ner 5 kilo och jag började lite lätt idag. Kan ju inte gå på fullt ut riktigt än, men snart är jag tillbaka in full effect. Nu ska jag ta en sväng ut till Kimstad och hälsa på min gode vän och hans barn som jag är gudfader åt. Har gått alldeles för lång tid, men det får man ta igen när tid finns. Den här helgen blir chill och jag tänker inte dricka nån alkohol. Keepin' my mind sharp like a razor blade. Lite ny prylar till lyan är inhandlade. Blir home-make-ova' sen. Måste införskaffa en ny stereo snart också. Sjukt dåligt ljud i vardagsrummet. Samma skit som jag hade när jag bodde hemma. Har inte orkat, eller haft tid till att köpa nytt, men nu ska det ske. I make noise in the building!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar