lördag 5 december 2009

Firmafest i Arkösund

Igår var jag på firmafest ute i Arkösund på Arkösunds Stadshotell. Ett litet gemytligt ställe mitt ute i bushen, men det var riktigt trevligt. Maten var bra och det fanns mycket att välja på. Jag åt inte så fruktansvärt mycket, men jag tog lite av varje och smaka i alla fall. Pallar inte att trycka i mig en massa mat precis innan man ska kröka loss. Blir alltid så trött och seg då. Det vart en hel del bärs, snaps och grogg sen på kvällen och det känns av idag. Vart en sväng till Saliga Munken och Cromwell efter firmafesten också. Mycket trevligt, men jag vart på tok för full i vanlig ordning. Party like rockstar! Jag fattar inte hur jag alltid lyckas med det? Nu ska jag käka mcdonalds med syrran. Peace out, maddafakkas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar