söndag 11 oktober 2009

Sammanfattning av helgen

Fredagen började rätt lungt hemma hos Janne, men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag var ganska så städad när gick till Cromwell och drack ett par grogg med O.B. och efter det drog jag vidare till Hugo. Hamnade lite senare på Palace där jag vart alldeles för dragen. Lördagen bestod mest utav vila och sömn, men jag lyckades ändå vakna till och se matchen mellan Sverige och Danmark. Tänkte gå ut och festa loss efter matchen, men jag kände att jag inte var i form för det. Fick bli en lugn kväll framför tvn istället.

Nästa helg ska jag nog vara lite mer försiktig med groggen för det är sjukt jobbigt att ligga bakis en hel dag. Finns ju liksom annat man kan göra än att ligga utslagen med huvudvärk och bara må allmänt dåligt. Nae, nu ska jag ta mig i kragen och jobba på med musiken istället. Hoppas att alla andra hade en bra helg iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar