lördag 1 augusti 2009

Party-mood

Yes, igår vart det party för hela slanten! Jag, Fille och J-B började med att knäcka upp ett par bärs här hemma och sen så drog vi vidare ut. Det vart en rejäl sväng på stan. Satt oss på Cromwell ett tag först för att ta ett par grogg och planera upp för vart vi skulle gå. Sedan svepde vi glasen och bestämde oss för att sticka till Hugos. Det var grymt lång kö till Otten så vi pallade inte att dra dit. Man har ju inte lust att stå i kö när man är på grymt party-mood. Hur som helst så var det riktigt trevligt på Hugos. Vart way to many beautifuls för min del så jag vart pretty wasted. Sen bestämde vi oss för att dra vidare till Svea Skeppet (Club Up-Rising). Kommer inte ihåg så mycket av vad vi gjorde där, men efter ett tag så drog vi hem. Haha, men det var riktigt nice igår ändå. Dock har jag skaplig huvudvärk idag så det bli nog bara att ligga i soffan ikväll. Pallar nog inte att kröka nåt idag.
Gårdagen räckte gott och väl för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar