måndag 17 augusti 2009

Ny vecka, nya förutsättningar

Yes, då var det måndag igen och ännu en arbetsvecka har rullat igång. Rätt skönt ändå. Det har ju varit så pissigt väder så jag har inte gjort så mycket förutom att sitta inne och rulla tummarna. Dock har jag lite planer på att bygga om i studion. Har kollat ut vilka saker jag ska köpa nu i alla fall så nu gäller det bara att få lite tid över så man kan åka ner till Musikbörsen and make sum' bizniz. Få se om jag hinner med det idag, men det tror jag inte. Stänger dom inte 18:00? Aja, få bli imorrn då i såna fall.

Har ändå lite saker som jag måste fixa här i lägenheten. Håller på och bygger om i klädkammaren så jag ska få lite mera plats. Lite mer organiserat så att säga. Just nu ser det ut som ett helvete där inne. Back to work...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar