lördag 13 juni 2009

Hemma igen ifrån Ayia Napa

Äntligen hemma igen efter en veckas semester i Ayia napa/Cypern. Damn, vilken resa det har varit! Det har varit mycket festande och solande, men även en hel del vila. Synd bara att vi missade första dagen för att det blev strul med våra hotel rum. Det började med att vi fick några rum som var sönderslagna, men sånt skit går jag inte med på så dom fick plocka fram några fräschare åt oss istället. Mycket bra service ifrån Fritidsresor som tog tag i problemet och gav oss schysst kompensation också.

Tog en hel del bilder när vi var där och filmade även en hel del, men jag har inte orkat lägga in något av det på datorn ännu. Ska fixa det lite senare. Just nu så tänkte jag packa upp resväskan och börja tvätta kläderna. Fler bilder ifrån Ayia napa kommer upp senare under dagen. Hur som helst så tycker jag att det har varit en toppen vecka. Vädret har varit kanon och det har varit över 35 grader i solen varje dag. Det är vad jag kallar semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar