torsdag 3 mars 2011

Resan börjar nu

Efter en ganska så lång tids tystnad och inaktivitet på hemsidan och bloggen så är det nu dags att ta tag i saker och ting. Det har varit en tung och svår period i mitt liv, men nu är jag tillbaka igen på allvar. Den kommande musiken/texterna kommer handla en hel del om mitt liv och fungera som en metafor likasom "past is past". En personlig uppgörelse med mig själv, mitt mående och mina tankar. Under tiden som det har varit "tyst" så har jag jobbat hårt med mig själv, musiken och produktionen av nytt material. Lagt min tid och min själ på att verkligen ge mitt allt. För er som finns kvar och lyssnar på det jag skapar, ni kommer inte att bli besvikna. Ny tid, nya förutsättningar och en vilja av stål. Resan börjar nu...

http://www.Aidon.tk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar