lördag 7 augusti 2010

Time flys by

Känns som om tiden bara springer iväg. Sommaren gick sjukt fort och snart är det höst. Fast det vore skönt med några fler varma och soliga dagar. Vart tog tiden vägen? Har lite prestationsångest över att jag inte hunnit spela in så mycket musik som jag har velat, men det ska det bli ändring på. Har flera texter färdiga som bara ligger och väntar på att få spelas in.

Har införskaffat en Behringer C-1, men jag har inte lyckats få någon signal till den ännu. Vet inte om det beror på kabeln så jag ska nog köpa en ny och se om jag lyckas få liv i den. Någon sa XLR-kabel, men jag har ingen kunskap om vad jag behöver? Hur som helst är det skönt med helg och ledighet. Får se vad som sker ikväll, men det lutar åt att bara vara hemma och ta det chill framför tvn i soffan. Chill-mode för hela slanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar