lördag 26 juni 2010

Resumé av gårdagen

Midsommar i Norrköping var inte direkt nåt speciellt. Konstigt att det inte finns krogar, eller diverse nattklubbar som håller öppet. Inte ens en lite pizzeria fanns att få tag på. På dagen så var jag och min flickvän Therese nere hos min föräldrar och grillade. Vart lungt och jag drack inte ens en öl. Senare så tog jag bilen och plockade upp Fjonkish. Vi drog hem till mig och tittade på matchen Chile vs. Spain. Efter det så satt alla vi och snackade, drack ett par kalla pilsner och bara chilla. Tog en promenad ner på stan för att se om det fanns nåt ställe som var öppet, men det verkade som om alla ställen var stängda. Fjonkish vart hungrig, men vi hittade inte en enda pizzeria som hade öppet. Vart svängen förbi Svea Skeppet, lång kö och inträde på 100 pix. Vart inte så långvarit där så vi drog rätt skapligt. Tog en taxi hem och så var den midsommar afton över.

Idag blir det bara slappa inför morgondagen. Jag och Therese ska leka lite flytt-firma för hennes mor har ordnat en ny lägenhet och vi blir flyttkarlar för en dag.. Kanske till och med kan bli att jobba lite på musiken idag. Känns faktiskt grymt bra när ens flickvän också är intresserad av musik och texter så man kan göra saker ihop och då båda uppskattar tiden.
Aidon & Therese kommer inom kort släppa ny låt. Beware!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar