lördag 5 september 2009

God morgon!

Nu är det helg igen och det ska bli skönt med lite ledighet. Igår avslutade jag och J-B arbetsveckan med ett par öl och grogg. Satt och planerade lite inför framtida Hiphop Invasion och bara snackade lite allmänt.

Jag skulle ha fått studio prylarna som jag beställde från Musikbörsen, men efter ett par veckors väntade så ringer dom upp och säger att det inte går att få tag i de sakerna som jag ville ha. Tycker att det är sjukt att dom har med produkterna i deras sortiment som dom ändå inte kan levererar. Så nu får jag beställa allt ifrån ett företag i Tyskland som har det jag söker. Har en känsla av att frakten kommer att bli rätt så dyr, men vad ska man göra när det inte går att beställa sakerna i detta skit land som heter Sverige?

Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta att arbeta vidare med min låtar. God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar